Super King 18 | Tambah Besar Panjang Tegang Keras

Super King 18 | Tambah Besar Panjang Tegang Keras
Click image for Gallery
  • Product Code: super king 18
  • Availability: In Stock
  • RM250.00 RM180.00
- +



Tags: Super King 18 One MB

Adakah anda kaum adam mengalami masalah Size yang kurang memuaskan
Adakah anda juga mengalami masalah dalam memuaskan Nafsu Isteri 
Adakah anda inginkan "Adik Kecik" anda semakin Power
Badan anda semakin Sado 
Stamina ketika Beraksi semakin Champion 
Badan yang semakin Cergas 
Kalau anda inginkan semua di atas... 
Kami berikan anda sesuatu yang akan membuatkan anda Boleh Tersenyum PUAS 
Anda harus mencuba & dapatkan "SUPER KING 19 ONE MB" sekarang

SUPER KING 18 merupakan sebuah produk bercirikan supplement untuk lelaki dan popularitinya diketahui umum adalah yang TERBAIK dan PERTAMA di Malaysia... 
 
Super King merupakan product Lelaki yang telah mempunyai Kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM - MAL11095034T) malah Super King 18 juga telah dihasilakn secara Klinikal Makmal & ianya berpandukan piawaian ketat & kawalan Tinggi....
Super King 18 telah dirumus khas oleh Pakar-Pakar Kesihatan yang Terkemuka di Seluruh Dunia & ianya hanya Berasaskan 100% Herba yang telah Terpilih...
Super King bebas dari Bahan Kimia & ianya telah Terjamin Selamat Tanpa sebarang Kesan Sampingan / Side Effect ....
DISCLAIMER : RESULT MAY VARY FROM PERSON TO PERSON 

RAHSIA OTOT NAIK DENGAN CEPAT
Memperkenalkan SUPER KING (DOUBLE G HERBS)
Ramuan 3 herba natural terhebat iaitu :
  1. Eurycoma Longifolia.
  2. Smilax Myosotiflora.
  3. Helminthostachys Zeylanica.
Meningkatkan hormon Ke 400% dalam masa 1 MINGGU SAHAJA .*
NO = NO ENERGY = NO MUSCLE
KEBAIKAN BILA MENINGKAT :
  • Menjadikan anda sentiasa bertenaga untuk aktiviti sukan & bekerja.*
  • Mempercepatkan pembesaran otot.*
  • Meningkatkan nafsu & keinginan seks (Khasiat Eurycoma Longifolia).*
  • Menghilangkan lemak di perut*

DISCLAIMER : RESULT MAY VARY FROM PERSON TO PERSON 

 

KELEBIHAN SUPER KING 18 : 

Guna handphone setiap hari, Bateri habis pandai pulak cari charger.
Guna “Adik Kecik” bawah tu setiap hari dan setiap masa, tapi bila dah “Kong” dan tak berfungsi, kepala otak terus jem sebab tak tau nak buat macam mana 

Dah  baru nak cari ubat.
Jangan macam tu bro 

Pandai guna pandai lah jaga.
Jangan lah main hentam sebarang je.
Beli kereta baru, tukar sport rim harga ribu-ribu tiada masalah

Tiap-tiap bulan kereta masuk bengkel sebab nak servis tukar minyak hitam.
konon-konon nak jaga enjin sebab dah lanyak kereta kesana kemari.
Tapi yang dalam seluar tu buat lanyak setiap malam, tak kan tak servis bro 

Harga tak sampai ribu-ribu. Sebotol hanya RM180 sahaja untuk sebulan....
DISCLAIMER : RESULT MAY VARY FROM PERSON TO PERSON 

SUPER KING 18 MAMPU MERAWAT MASALAH SEPERTI :

  • Merawat .*
  • Mencegah .*
  • Memberi tenaga berganda.*
  • Ukuran saiz lebih ketara.*
  • Badan lebih cergas.*
  • Otot-otot badan dan otot “boboi” lebih kembang.*

DISCLAIMER : RESULT MAY VARY FROM PERSON TO PERSON 

 

KELAKIAN OPTIMUM

  • Membaik pulih tenaga batin.*
  • Merawat .*
  • Memastikan alat sulit keras & solid.*
  • Tahan lama ketika beraksi (45minit).*
  • Saiz alat sulit akan kelihatan berbeza (besar & panjang) jika diamalkan secara konsisten selama 3 bulan.*

DISCLAIMER : RESULT MAY VARY FROM PERSON TO PERSON 

AKTIVITI SUKAN

  • Meningkatkan tenaga & stamina.*
  • Membina ketahanan & fokus.*
  • Meningkatkan sistesis protien untuk otot.*

KESIHATAN

  • Mencegah diabetis & darah tinggi.*
  • Mengawal paras gula dalam darah.*
  • Mengurangkan kolestrol.*
  • Membakar lemak.*
  • Membaiki sistem peredaran darah.*
  • Memperbaiki sistem imun.*
  • Meningkatkan kesihatan kardiovaskular.*

CARA PENGAMBILAN SUPER KING 18 : 

  • Super king hendaklah diambil satu kapsul selepas1/2jam sarapan pagi dan satu kapsul selepas 1/2jam makan malam atau sebelum tidur.
  • Satu hari dua kapsul sahaja.
  • Hendak lah minum 10 gelas air setiap hari untuk keberkesanan dan kesihatan yang baik.
  • Untuk hasil terbaik, gunakan selama 90 hari digabungkan dengan diet dan senaman.

 

Klik Sini Whatsapps